Караван вода


Моје одељење V3 стално ме подсећа да је најбоље. Приметио сам да сва одељења која имају индекс 3, обавезно имају и дозу нарцисоидности, ваљда зато што се три римује са најбољи (колико толико :D). Наравно, речима самохвале не дајем баш много кредита, али су се ови петаци и доказали. И то не као најбољи, јер то и није много важно; много је важније да буду добри, радни, креативни, предани, упорни, заинтересовани, а успех ће већ доћи. И заиста су били све то. Сећате се како су направили презентацију својих активности током акције „Сат за нашу планету“? Мени се, као њиховом наставнику, веома допала, али то се некако од мене и очекује (иако покушавам да будем објективан). Ова презентација се допала и члановима организације WWF у Србији и на њиховом сајту је објављен заиста божанствен извештај:

http://wwf.panda.org/sr/?204088/Sat-za-nasu-planetu-ujedinjuje-gradane-centralne-i-istocne-Evrope

Цитирам део текста:

Креативност и самоиницијатива приликом организовања овог догађаја је била невероватна! Један од наших најомиљенијих примера је ОШ „Иво Андрић“ из Београда чији су ученици петог разреда приказали на које све начине може да се прослави Сат за нашу планету – припремили су представу која је приказивала игре из детињства њихових родитеља за које није била потребна струја, а причињавале су им велико задовољство и написали су химну за штедњу струје!

Моји петаци су добили и захвалницу, коју морам због њих да објавим, јер је ред да се таква признања окаче на зид, па макар и виртуелни:

Ипак, оно што се и њима и мени највише допало је мали сајам науке на Ади Циганлији назван „Караван вода“, који смо посетили када смо отишли да нам уруче захвалницу. Овај караван је био замишљен као радионица за децу, а коју су водили ентузијасти, сјајни млади људи са биолошког факултета. Они су се потрудили да ђаци кроз игру и на креативан начин науче много о загађивању и заштити вода и врста које у њима живе. Ђаци су решавали квизове необично конципиране, возили бицикл како би добили довољно струје да се умути шлаг, учествовали у једноставним, али ефектним огледима са водом и дружили се са „пандом“. Добили смо и силне поклоне; флајере, налепнице, постере…

Пре Каравана, посетили смо парк посвећен науци који се налази на Ади. И тамо им се толико допало, да смо морали мало да одложимо одлазак на Караван. 🙂 Ко каже да наука не може да буде забавна? 🙂

Да закључим, дан је био веома леп, искористили смо га за игру, дружење и учење и вредело је забележити га. 🙂

14 thoughts on “Караван вода

  1. osbole каже:

    Jako lepo!!! Volela bih da sam bila sa vama 🙂

  2. Силвана каже:

    И после нека неко каже да наука није забавна. Све честитке најбољем 5/3 и њиховом наставнику 🙂 🙂 🙂

  3. Силвана каже:

    Не верујем ја у добре и најбоље ђаке без најбољег наставника. Тако да нема потребе за исправљањем 🙂 🙂 🙂

  4. Jovanka каже:

    Ponosila bih se ovakvim odeljenjem. Bravo za V/3!!!

  5. Nastavnice,ovde ucenik V1 Marko Kostic,napravio sam svoj blog vezano za matematiku i ostale nauke:nasamatematika.wordpress.com
    Molim vas da me podrzite i ukazete mi na sitnice koje ce mi pomoci u radu.

Постави коментар