Суперхероји – трећи део


Данашњи дан је био најраднији (мале деце је било толико да су се повремено и буквално пели Урошу на леђа :)) и најбисернији. Кад смо се окупљали, Анђела и Ђурђина су касниле пет минута, а онда ми је Анђела (свечано) објавила да треба да оправда кашњење. И док сам очекивао ко зна какву научно-фантастичну причу, рекла је – зауставиле су аларм и успавале се! 🙂 Још један бисер је имала док смо радили и пошто је била на паузи, у једном тренутку пришла ми је и питала да ли да замени Уроша за микроскопом, на шта сам ја одговорио да је боље да замени мене (јер сам ја био за другим микроскопом). И на то ће она – па Урош је радио више! 😀 Наравно да је заменила мене и наравно да сам најмање радио, па они су млађи и на млађима свет (односно наука) остаје! 🙂

Наука свакако остаје, а ми смо данас остали цео дан. Урош је добио свој препознатљиви „напад“ умора у неком тренутку, али су се онда ствари драстично промениле. Иако сам већ први дан био презадовољан што астрономски тим ради ове године са глином, а не балонима (као прошле), географ Дарко ми је сав озарен пришао да каже да је са штанда хемичара добио балоне и одмах је отпочео своје „трикове“. Није прошао ни цео минут и дотрчао ми је Урош, такође видно озарен и одмах ми је било јасно о чему се ради. Наредних сат времена обојица су имали балон на месту где би требало да је шака, а Урош је са све шака-балоном држао и предавање. 🙂 Шта рећи, осим да прича ипак има срећан крај јер му се балон у међувремену пробушио. И за Уроша такође, пошто су му пред крај радног времена пристигли другари са којима је био у Петници и онда су заједно негде отишли. Имао сам прилике да их упознам и из оно мало реченица што смо разменили потпуно ми је јасно да се ради о паметној и изузетној деци.

Ни сестре Јовић нису прошле лоше, јер су успеле да оду да виде научну представу у СКЦ-у која је заправо била биолошка и према утисцима, прилично занимљива. Дакле, продуктиван и успешан дан, а надам се да ће такав бити и сутрашњи, за овогодишњи фестивал, последњи.

Оставите одговор

