Шетња кроз школско двориште ОШ „Иво Андрић“


flowerdogПрактикујем да петацима одржим понеки час у школском дворишту и тада их учим о биљкама у њиховом непосредном окружењу. И то је у реду. Међутим, ове године сам желео да час буде ниво изнад „у реду“. Зато сам урадио следеће:

  • Поделио сам ђаке у групе. Заправо, поделили су се сами, а по принципу „даме бирају“. То су урадиле заиста дамски и дечаке су распоредиле у групе тако да је свака група била мешовита, те се састојала од две девојчице и два дечака. Имали смо само једну „борбу“ око дечака, кога је то поприлично одушевило. 🙂 Но, некако смо решили и тај проблем. Пошто је девојчица у овом одељењу знатно мање, четири дечака су била вишак, али им то није тако тешко пало. Они су чинили посебну групу.
  • Свака група је имала задатак да направи своју заставицу. На њој је био цртеж, амблем, текст, шта год су желели, а што би представљало њихову групу и морам вам рећи да су решења била веома креативна.
Ево како су заставице изгледале.

Ево како су заставице изгледале.

  • Следећи задатак је био да пронађу место у школском дворишту које их инспирише да испричају причу. Нисам желео да их ограничавам само на биологију. Наиме, уколико би заставица завршила у мравињаку, причали би о мравима, у ружичњаку о ружама, а крај канте за смеће, о рециклажи или чувању наше околине, али ако би заставица завршила крај зида са графитима, могли су да причају о култури, или на фудбалском терену – о фудбалу. За овај задатак било је потребно и да мало истражују, поделе задатке унутар групе ко ће шта да каже (или како се касније испоставило, изрецитује) и да науче тај свој део текста.Тема није била толико битна, колико увођење у процес научног истраживања.
  • Напокон, имали су презентацију на отвореном. Заболи су заставицу групе у део дворишта о коме су желели да испричају причу, попут некаквих освајача, само што су они овај пут освајали знање(м). Погледајте како су то урадили – филмићи су кратки и слатки:

Advertisements

11 thoughts on “Шетња кроз школско двориште ОШ „Иво Андрић“

  1. dpametnice каже:

    🙂 лепо, слатко, креативно, баш добро спроведена истраживања!

  2. dpametnice каже:

    Наравно, ништа без тако добре идеје (коју ћу наравно да украдем 🙂 )!

  3. phsourenglishnook каже:

    Sjajna ideja koja je realizovana na najlepši mogući način. (Klinci su preslatki.) 🙂

  4. Јована каже:

    Ијааааооооо, како су медени и паметни!! Љуби их разредна!! Чак су направили и корелацију са уметностима, одушевљена сам! :))))))) Цмооооооооккк!

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s