Други дан без теорије


Данас сам мало каснио, јер сам имао нека неодложна посла, па је са ђацима био Илија Билић, предеседник организације „Сфера“ и апсолвент на престижном смеру молекуларна биологија на Биолошком факултету Универзитета у Београду. Међутим, ситуација коју сам зетекао јасно ми је говорила да би се они снашли сасвим лепо и без њега, а богами, и без мене. 🙂 Тако да сам и данас био члан који највише забушава.

Заправо, безуспешно сам покушавао да направим, а онда и попијем кафу, јер бих се увек тргао и испросипао направљено када је Дарко географ веома пластично објашњавао велики прасак. Касније ме је упозоравао када ће се збити велики васионски догађај, па је мисија на крају успешно обављена. Закључујем да је време биг бенга било веома стресно. 🙂

Андреј и Урош су пронашли да су Даркове цаке са балонима веома инспиративне и добар део времена су провели у покушајима (што успелим, што неуспелим) да понове исте, али су тако и морали да брзо усаврше микроскопирање једном руком (пошто су другу, на којој је био балон, крили иза леђа). 🙂 Иначе су учествовали и у радионици географа, тако да су се усавршили и на том пољу.

Милена ми се била пожалила да има најмање посла и да „нико“ неће да микроскопира са њом, јер је Андреј толико популаран. 🙂 Ипак, испоставило се не да није била у праву, већ да је и те како била у гужви и да посла није мањкало. Рекао бих да је данас посета била већа него јуче.

Пажње вредан је и догађај да је једна сасвим мала девојчица открила мајушног зглавкара на листу и то је свакако био хит дана. 🙂

Након одрађене смене, обишли смо бившу робну кућу Клуз и тамо видели заиста свашта; физичкохемијски коктел, математику игара на срећу, како се тонови виде, како функционишу оптичке варке и таласи, компјутер у акваријуму (фасцинантно, верујте ми), чак и прави правцати гроб и шта све има у њему и још сијасет огледа, од којих су неки светлуцали, други одушевљавали. Уосталом, слике ће вам рећи више од речи:

Оставите одговор

