Страва учење


Верујем да када вам поменем учење, посебно током распуста, да вас обузме нека језа. 🙂 Не, не, није ми намера да вам причам причу страве и ужаса, већ, веровали или не, да вам покажем један линк ка сајту где можете да се забавите.

Учење и забава, па зар је то спојиво? 🙂 Нажалост, у школи вас не учимо како да учите, а да то учење буде ефикасно, сврсисходно и трајно. Као биолог, не могу много да вам помогнем у томе, јер се тиме баве највише педагози. Међутим, као што сам на почетку најавио, даћу вам линк ка сајту где можете да се забавите решавајући тест који ће вам показати који стил учења вам највише „лежи“:

http://www.edutopia.org/multiple-intelligences-learning-styles-quiz

Правила су врло једноставна; одговарајте искрено, јер резултате ионако видите само ви (осим ако не желите да их поделите са неким) и немојте се разочарати резултатима. Уосталом, погледајте моје:

Дакле, учење које би ми одговарало је интраперсонално (окренуто самом себи, хм :)) и лингвистичко (лингвистика се бави језиком) и иако предајем биологију, најслабије ми је – природњачко! 😀

Не могу да тврдим да је тест потпуно поуздан, мада га јесу правили стручњаци, али јесте забаван и свакако ће вас подстакнути да размишљате о томе како учите. Знати како учити једнако је важно као и оно шта се учи. 🙂 Па, радићемо на томе.

8 thoughts on “Страва учење

  1. profmaja каже:

    Дејане, баш волим тестове ове врсте! Хвала ти! Ево мог резултата: http://www.edutopia.org/node/6140/done?sid=218088
    Највише имам под Intrapersonal 81% – баш као и ти! 🙂

    • metodicar каже:

      Баш ми је драго. Природњачко учење ти иде боље него мени. Да ли си размишљала да мало предајеш биологију? 🙂

      • profmaja каже:

        🙂 Баш сам волела биологију у школи. Ипак, математика ми је ишла нешто боље. 🙂
        И, још једном, пуно среће вечерас на Classroom 2.0! 🙂

      • metodicar каже:

        Хвала. 🙂 И ја сам увек волео музичко, тим пре што ми је у средњој педагошкој то био веома значајан предмет (заправо, два). 🙂

Оставите одговор

