Изазов 2. део


Нисам могао, а да не прихватим још један изазов, јер га је упутила моја изузетна пријатељица блогерка, која је подржала овај блог прва. Такве ствари не треба заборавити. Зато одговарам на њена питања, а моја питања и одабир блогера остаје као у првом изазову.

  1. Да ли сте задовољни са собом? Ако питате моје колеге и моје ђаке и све друге који ме познају, рекли би вам – презадовољан! 😀
  2. Колико љубав значи у вашем животу? Мислим да без љубави не може да се живи – мада ђаке учим да не може без кисеоника, хране и воде, а у случају аутотрофа и без угљен-диоксида и минерала – ипак, љубав је кључна.
  3. Имате ли много пријатеља? Имам неколико сорти пријатеља. Сваку од њих морам да гајим на посебан начин, јер су сви они посебни.
  4. Шта мислите о вези старије женске особе и млађег мушкарца? Мислим да људи треба да се воле без мог мишљења и мешања.
  5. Шта мислите о вези старијег мушкарца и млађе жене? Потпуно исто као и за претходно питање.
  6. Мислите ли на старост и евентуалну усамљеност у тим годинама? Мислим, али пошто ме то још није снашло, више мислим о другима. Заболи ме када млађи људи показују нетрпељивост према старијима када их виде у реду у пошти, у аутобусу или код лекара. „Где је нашла сад да се вози бусом, кад ја уморан идем с посла?“, „Од деда и баба не можемо ми млади да дођемо на ред код лекара, а ми смо стварно болесни!“, „Јаој, не, гужва, грабе се за млеко!“… Истина је да су нам те „бабе и деде“ дале живот и улагале у нас. Треба то да им вратимо, ако ничим другим, а онда макар стрпљењем. Тешки јесу и неретко свадљиви, али они осећају последице старости које нама нису проблем – ми се лакше крећемо, лакше налазимо друштво, брже одрадимо своје обавезе… У „рату“ са њима увек ћемо изаћи као победници, али таква победа је смешна, без задовољства да смо учинили добру ствар. Права победа је она која се води против сопственог карактера и када покажемо љубазност која нас неће много коштати, али ће другоме, посебно старој особи, много да значи.
  7. Чега се бојите? Хорор филмова. 🙂 Раније сам их стално гледао, али увек после тога спавао са упаљеним светлом. 😀 Сада предност дајем научној-фантастици, коју обожавам, мада и ту некада има језивих момената (бррр).
  8. Кога највише волите? Наравно, своју породицу. Међутим, тешко ми је да иначе поредим различите љубави према квантитету, јер се оне разликују по квалитету (као када бисте поредили густину популације са величином појединачне животиње).
  9. Колико вам времена одузима блоговање? Много, а сви око мене знају да прилично радим и то много ствари одједном. Међутим, вреди. 🙂
  10. Допада ли вам се виртуелно дружење са непознатим особама? Када сам био млађи, то ми је било јако занимљиво. Сада бих увек дао предност пријатељима уживо. Нема бољег од сркања кафе и опуштеног разговора. 🙂
  11. Које бисте питање поставили мени? Зашто баш агроекономија?

Ето, то је било то. Надам се да неко време неће бити изазова, да се мало посветимо и биологији, која је, ако нисте знали, божанствена. 🙂

15 thoughts on “Изазов 2. део

  1. kaliop каже:

    Дивим се Вашој марљивости. Браво!

  2. enigma2004 каже:

    Искреност је одлика дорих људи.

  3. Marko Kostic V1 каже:

    Nastavnice,tek sam sada uvideo da mogu da komentarisem i na ovom blogu,tako da cu se aktivirati i ovde 😀 😀 😀 😀

  4. Marko Kostic V1 каже:

    A odgovori su super!

    • metodicar каже:

      Марко, позван си и да доприносиш и на друге начине; направиш презентацију, пано, уметничко-биолошко дело, мозгалицу (нису паметни само математичари) и шта год мислиш да би било занимљиво (ту нема много муке – у биологији је све занимљиво :)).

      За коментар хвала, а и ја волим кад су одговори супер, рецимо на питања која поставим на часу. 😀

  5. Marko Kostic V1 каже:

    Da uradim jedan mali film o razvoju zivota na planeti Zemlji, od nastanka planete, pojave prvih oblika zivota u okeanima, pojavi ozonskog omotaca, razvoj morskih zivotinja, pa izlazak na kopno, …pa redom preko prvih gmizavaca, dinosaurusa i ledenog doba do savremenog doba, a gledano iz ugla biologije,odnosno bioloske evolucije ? trebace vremena ali moglo bi da uspe uz neku dobru muzicku pozadinu …… pocetak i kraj u stilu star wars…. jednom davno u nasoj galaksiji 🙂
    molim vas odgovorite mi sta mislite o ovome

    • metodicar каже:

      Мислим да би то било божанствено! Једино што мислим да такав филм не би био мали филм; то је један веома амбициозан пројекат. Свака част на идеји!

Оставите одговор

