Изазов


Моја пријатељица блогерка, Принцеза у старкама, упутила ми је изазов. Изазов међу блогерима није ништа драматично, већ је начин да се боље упознају. Управо са тим мотивом, Танголина је то некад покренула. Правила изазова су:

  • морате одговорити на 11 питања вашег изазивача и поставити нових 11;
  • морате изабрати 11 људи и обавестити их да сте их изазвали;
  • не можете изазвати особу која је вас изазвала.

Правила су веома једноставна, тако да изазов може да почне одмах.

там

там-тара-там!!!!

Питања за мене:

    1. Да ли волите живот? Наравно, чак га и предајем! 🙂
    2. Да ли мислите да је судбина саткана од комедије и трагедије? Да, живот чине лепи и ружни тренуци.
    3. Да ли верујете да већи успех у животу имају ћуталице? Не знам баш. Гледајући своје ђаке, некако су причалице најупадљивије. Неки од њих причају биологију, други су напросто немирни, али без обзира шта причају, у очи упадају. Ћуталице додуше умеју да се „камуфлирају“ када је испитивање или већ нека друга „алармантна“ ситуација у одељењу, али пропуштају многе добре прилике. Изгледа да као и за све у животу, треба наћи праву меру.
    4. Да ли верујете да увек све може нежније када схватите „дланове месечевог сјаја и чуј додир вода и обала”?  Нисам баш претерано нежна особа, али сам добронамеран, па се ваљда то рачуна. 🙂
    5. Да ли мислите да jе ок када вам је у глави превише идеја, великих жеља и питања, иако знате да то помало збуњује? Да, идеје ме покрећу.
    6. Да ли вам нешто сине оног трена када одустајете од свега и чујете реченицу „Никад не одустај од својих снова!”  Верујем у ту реченицу све време, тако да ми се ретко када деси да желим да одустанем.
    7. Да ли су и за вас најбоље ствари на свету бесплатне- попут: пријатеља, породице, пољупца, загрљаја, снова…?   Бесплатно у смислу материјалног, свакако, али у те „ствари” треба улагати.
    8. Да ли сте икада размишљали како изгледа остварити дечје снове? Моји дечји снови су остварени; увек сам желео да будем наставник биологије. 🙂 Додуше, саветовали су ме да се прихватим нечег много уноснијег и можда и мање стресног, али без обзира што овај посао није награђен како би требало, а није ни поштован у данашњој Србији, те без обзира на све муке које ми наставници имамо, пресрећан сам што сам остварио свој сан. По мом мишљењу, нема лепшег посла.
    9. Да ли верујете да сте јединствени у сваком смислу? И најбољи наставник уз то. 😀
    10. Да ли верујете у то што Коељо каже, да  често не постоји друга прилика? Не желим да верујем, јер моје ђаке управо учим супротно. Све је поправљиво и мало ствари је вредно нервирања.
    11. Зашто морамо да слушамо своје срце? Не морамо, али је боље ако то чинимо. 🙂

Уф, одговорио сам на питања (сад ми је јасно како је мојим ђацима на тесту :)), а ево питања која ја постављам:

  1. Који вам је најомиљенији инсект? 🙂
  2. Када бисте имали моћ нешто да забраните, шта би то било?
  3. Да ли је добро бити нарцис?
  4. Шта радите како бисте заштитили животну средину? 🙂
  5. Да ли успешни људи треба да буду награђени или им је довољна награда то што су већ успешни?
  6. Да ли је боље живети у стану или у кући и зашто?
  7. Који жанр филма волите?
  8. Да ли верујете да је оговарање здрава навика?
  9. Када би измислили лек који успешно лечи 99 људи од парализе, а леталан је (смртоносан) за само једног од сто, да ли бисте га одобрили?
  10. Зашто је биологија божанствена?

Уф, у првој верзији писања овог чланка сам заборавио да треба 11 питања, па нека их остане 10. Да бисмо баш поштовали почетну идеју, нека 11. буде „слободна тема“. Блогери које изазивам (покушао сам да не поновим Принцезин избор, а и поштовао сам традицију да даме имају предност):

Надам се да ће прихватити мој изазов, па да читамо још неке занимљиве одговоре. 🙂

15 thoughts on “Изазов

  1. Силвана каже:

    Већ сам се бојала да ме нема на списку 🙂 🙂 🙂

  2. Marina каже:

    Počastvovana! ali, pošto ste me strefili istovremeno i ti i Tanja MB, nema šanse da jurim 22 nova blogera, pa ću samo odgovoriti na pitanja ovde 🙂
    1. Ima li nekoga kome to nije buba-mara 🙂
    2. Teško pitanje…bahatost?
    3. Biti cvet bi bilo lepo, one druge narcise ne volim, a ne verujem ni da je njima lepo…
    4. Na žalost, mislim da još uvek (i protiv svoje volje) utičem na zagađivanje… Štednja struje i „Ne najlon kesama“ su samo kap u moru.
    (Mada juče dobih zanimljiv video na kome se vidi veš mašina koja se pokreće pedalama bicikla, a domaćica, dok vrti pedale, štrika… :D)
    5. Svakako ih treba nagraditi, ali mislim da svima koji rade ono što vole više znači zadovoljstvo samog rada… hmm, pade mi na pamet pitanje da li se mmože biti uspešan u nečemu što ne voliš (pri tom ne mislim na jednokratni uspeh)…
    6. Više bih volela kuću, jer volim kontakt za zemljom (i da čepprkam po njoj), ali sam osuđena na život u stanu.
    7. Uh, teško pitanje. teško mogu da izdvojim neki žanr, ali volim filmove koji me ostave u dobrom raspoloženju, ili koji me nateraju da posle njih još dugo razmišljam.
    8. Nisam luda za tom vrstom „zabave“
    9. Da, pod uslovom da pacijenti to znaju i prihvataju rizik
    10. Zato što je život čudo! 😀

  3. otkacena каже:

    Uf jos izazova. Posto ih svakodnevno dobijam, moracu ovde da odgovorim.
    1. Omiljeni insekt definitivno bubamara. Donosi srecu, lepa je, i najbitnije od svega nije opasna.
    2. Politiku, politicare, moc i vlast. Kamo srece da imamo tu mogucnost da ih sve gumicom pobrisemo.
    3. Ne znam da li je dobro biti narcis, posto ne znam kako je to biti. Ali definitivno ne volim da se druzim sa narcisima. Znaju samo za sebe, gledaju samo sebi, samo oni su lepi, pametni, zgodni, posle njih potop. Kome jos takva osoba moze prijati. Odgovor se namece sam. Nije dobro biti narcis.
    4. Mnogo pricam deci u okruzenju na temu zastite okoline, kritikujem sve one koje vidim na delu prilikom narusavanja okoline, tacnije grdim bacace papira. Sina vaspitavam da bude svestan prirode. Volim da recikliram stvari, pa od njih pravim razne kreativne predmete.
    5. Zavisno o kakvom se uspehu radi, takva treba da bude i nagrada. Gledam nasu zemlju Srbiju i vidim da se nagradjuju, uglavnom, sportisti, dok su nekako svi ostali negde u zapecku. Imamo i pronalazace i kreativce i pisce i glumce, ma mnoge talente koje smo zanemarili, jer treba svi da postanemo sportisti. Sve u svemu, ja sam za balans.
    6. Ceo zivot zivim u stanu, ali mi je zelja da zivim u kuci. Stan ima prednosti u tom smislu sto se ne mora ulagati u okolinu stana, ali vec sutra bih se menjala za kucu, jer sloboda je ne procenjiva.
    7. Trilere, komedije, SF.
    8. Ne volim da ogovaram, ali mi se desi i to ponekad. A onda imam malenu grizu savesti, pa sto se mene tice, nije dobro za moje zdravlje kad ogovaram. Ostali po potrebi i osecaju. Ne treba ni u cemu preterivati.
    9. Pustila bih lek u opticaj, ali sa jasnim upozorenjem. Bez puno latinskih, strucnih i nejasnih izraza. Jasno i glasno. Lek moze da vas izleci ili ubije.
    10. Biologija je bozanstvena zato sto tako kaze metodicar. 🙂
    11. Sloboda nam je data samo da nas zbuni. S njom niko ne zna da vlada. Niko ne zna tacno sta je ona, ali svi je zele. Sloboda se uci.
    Veliki pozdrav od Otkacene.

  4. jelena100janovic каже:

    Evo i ja da se odazovem izazovu:
    1. Који вам је најомиљенији инсект? 🙂
    Uh, baš si me našao… Nešto ne volem insekte, tako da glasam recimo za tarantulu, jer je ovde kod nas nema 😉
    2. Када бисте имали моћ нешто да забраните, шта би то било?
    hm… baš teško pitanje. Možda dosadu…
    3. Да ли је добро бити нарцис?
    Volim narcise – cveće. Ne volim osobine koje se uz njega vezuju. Mada, nisu na odmet u nekim životnim situacijama.
    4. Шта радите како бисте заштитили животну средину? 🙂
    Ma ja sam grozni zagađivač koji o tome mahom ne razmišlja. Ne bacam đubre na ulici, ne gazim zelene površine, ako već ne postoji staza, recikliram ako mi tako ponude. Ali ništa ne preduzimam sama. Prosto – ako nešto postoji, to poštujem.
    To me podseti – moja baka je imala u selu 4 vrste đubreta: ono što se da iskoristiti kao gorivo, metal – od toga deda uvek nešto iskoristi, ono što se može dati životinjama da pojedu i ostalo đubre koje mora da se vozi u grad u kontejner. To je prava reciklaža, a ne ovo kod nas u gradu 😉
    5. Да ли успешни људи треба да буду награђени или им је довољна награда то што су већ успешни?
    Sigurno je da je uspeh u nečemu čime se baviš velika nagrada sama po sebi. Ipak, mislim da svaki uspeh zaslužuje i još neku opipljivu nagradu.
    6. Да ли је боље живети у стану или у кући и зашто?
    Ne znam da li je bolje. Mislim da je to stvar izbora pojedinca. Ja više volim da živim u stanu. Sređivanje dvorišta, prokislih krovova, oluka, … to baš i ne volim 😉
    7. Који жанр филма волите?
    Trilere. I dokumentarce o prirodi. Kad smo već kod toga, ima li neko „Ta divna stvorenja“ negde? Godinama već želim da ga pustim ćeri onako celog. Ima nekih delova na YouTube-u, ali nije to to…
    8. Да ли верујете да је оговарање здрава навика?
    Nikako zdrava, ali ume da bude zabavna 😉
    9. Када би измислили лек који успешно лечи 99 људи од парализе, а леталан је (смртоносан) за само једног од сто, да ли бисте га одобрили?
    Prvo bih otkrila zbog čega se dešava taj 1%, a tek onda ga odobrila.
    10. Зашто је биологија божанствена?
    Zato što jeste i .!
    Hvala na izazovu, inače. 😀

  5. metodicar каже:

    Тарантула је паук, а не инсект, али математичарима опраштам. 🙂 Хвала за искрене одговоре! („Та дивна створења“ не могу да нађем на јутјубу, баш као и микрокосмос, који ми је такође фантастичан филм.)

  6. Plava Planeta каже:

    Evo i mene, tek sad videh izazov. Odmah ću da se bunim i žalim da su pitanja teška 😉
    1. Bubamara – ne samo zato što je tako lepa i korisna, već i zato što je jedini insekt kog dragovoljno mogu da uzmem u ruku. Znam, znam, šokantno neprihvatljivo za jednog biologa, ali šta ću, nisam baš taktilna osoba 😉
    2. Zabranila bih sve što izaziva dečje suze.
    3. Kad sam pročitala pitanje pomislila sam prvo na skup ljudskih osobenosti koje označavamo kao narcisoidne. Ne znam koliko narcisi misle da je dobro biti baš takav, iz moje perspektive biti narcis je veoma usamljeno i hladno.
    4. Iskreno, predano isključujem sve električne uređaje kada nema potrebe da rade, obraćam pažnju da li je nešto napravljeno od recikliranih materijala i zaustavljam vodu da ne teče kad ne mora i to je uglavnom to. E, da, pokušavam mlade naraštaje da osvestim kada je značaj zaštite prirode u pitanju. 😉
    5. Možda ne mora materijalno da bude nagrađen, ali smatram da obavezno treba da bude istaknuta i priznata u široj javnosti ta uspešnost.
    6. Odrasla sam u kući sa dvorištem, sada živim u stanu. I jedno i drugo ima svoje prednosti i mane. Ne mogu da izvagam, kad saberempluseve i minuse, nerešeno je.
    7. Nemam omiljeni žanr. Ukoliko me film dotakne sa nečim, ukoliko mi se vrzma po glavi i pokrene razmišljanje, ukoliko izazove da revidiram neka svoja mišljenja, ukoliko izazove u meni neku toplinu, ili bunt, bilo kakvu reakciju, to je dobar film. Najbolji su oni koje poželim ponovo da gledam.
    8. Ako je ventil kroz koji izduvamo neko lično nezadovoljstvo, ogovaranje može da bude uslovno rečeno zdravo. Ali, ako se ništa ne izduva već samo naduva, onda može biti veoma nezdrava navika.
    9. Zaista ne znam šta bih uradila.
    10. Pitam se od početka zašto ste izabrali baš taj epitet 😉 Zato što je savršena 😀

    Uopštenije bilo lako odovoriti na ova pitanja i odmah da pitam kad mogu da popravim ocenu 😉

Оставите одговор

