Ипак испаде чланак, овај час! :)


Данас сам грешком објавио нека испробавања, која су водила ка линку где сам поставио презентацију мојих  колегиница Дуње Русовић и Маше Ердељановић, ученица V5. Жеља ми је била да прикажем њихову божанствену презентацију на овом божанственом блогу, за шта нисам имао довољно знања. Дуго сам се мучио, све док ме моја пријатељица блогерка није научила шта треба да радим. И ево:

Ову презентацију су биле спремиле као део часа, који је такође био божанствен! И ја сам био ђак (наравно, тврдио сам да сам најбољи :)) и углавном сам тужакао другове из одељења који нису били добри нашим (строгим) наставницама. Успео сам и да фотографишем атмосферу са часа и као што ћете видети, другари нису били нарочито љути што сам био таква тужибаба. 🙂

9 thoughts on “Ипак испаде чланак, овај час! :)

  1. Силвана каже:

    Једина замерка твојим колегиницама и теби је што не зовете и друге заинтересоване ђаке 🙂

    Сјајно!!!

  2. Силвана каже:

    Једва чекамо 🙂

  3. Plava Planeta каже:

    i ko kaže da mašine i biologija nemaju veze jedni sa drugima? bravo za mlade koleginice koje koriste tehnologiju u biološke svrhe 🙂

  4. simonidinpsihoblog каже:

    Иза ових статичних и прелепих слајдова крије се читава динамика часа!! Свака част!

  5. nedoumice каже:

    Veliki pozdrav za vredne i ambiciozne učenike, kao i za njihovog mentora.

Оставите одговор

