Ми и друге врсте


Да није свуда у свету хладно као код нас, доказује и недавна активност младих у Мексику. Они су се сакупили како би протествовали против корида, али на необичан начин. Уживели су се у улогу несрећних животиња, тако што су се, одевени само у веш, правили да су мртви, прекривени вештачком крвљу и „избодени“ традиционалним оружјем. Кориде су веома привлачне туристима, али су „борбе“ са биковима више него сурове. Према неким подацима, само у Шпанији се годишње одржи око 1700 оваквих „манифестација“ и на мучан начин се убије преко 10000 бикова.

Без обзира колико блескасто изгледала акција ових младих људи, наравно да је подржавам, јер мој мозак не може да прихвати да је мучење и убијање животиња забава. Некако сам увек веровао да сурове игре у арени припадају прошлости, чак античким временима од пре пар хиљада година. Ми данас себе називамо модерним и хуманим, па је ред да се у складу са тим и понашамо. Ваљда би требало да знамо боље и будемо паметнији од својих предака. Здрав живот подразумева и здрав однос према другим врстама. Уосталом, много веће задовољство, сигуран сам, пружа неговање животиња. Најсвежији пример је Cookie (Колачић), пингвинче које је заштитни знак зоолошког врта у Синсинатију. Ова беба пингвина врло гласно ужива у голицању. Следећи филмић ће вам то показати, али потребно је да га одгледате до краја (не траје дуго) и да појачате звучнике. Очараће вас. 🙂

10 thoughts on “Ми и друге врсте

  1. Marina каже:

    …skroz me je raznežio…:)

  2. metodicar каже:

    Драго ми је да вам се свиђа.

  3. Brun каже:

    Срце мало, како се смеје…

  4. metodicar каже:

    Диван је, пингвинац. 🙂

  5. Plava Planeta каже:

    postoje neke zivotinje kaje se naizgled „zabavljaju“ sa svojim plenom pre nego sto ga pojedu, ali cini mi se da nijedno zivo bice osim coveka to ne radi pred publikom iz ciste zabave, pogotovo ne zbog povoljnog uticaja na turizam 😦 strasno, zaista strasno…

  6. metodicar каже:

    Да, наша врста уме да буде немилосрдна. 😦 На срећу, има много добрих људи и то се лепо види и кроз хуман однос према животињама, баш као и према Колачићу пингвину. 🙂 Заборавио сам био да напишем да му иначе лече ногу, а на снимку се види „чарапица“ којом га превијају.

Оставите одговор

