Биолошки хороскоп


На линку

https://secure.worldwildlife.org/inner-animal/inner-animal.html

можете да се забавите уз мини-квиз на тему да сте животиња, која бисте били. Квиз је врло једноставан, али вам је потребно знање енглеског језика или макар неко при руци ко то знање има (прва опција је ипак, боља). 🙂 Посматрате наранџасту црту и померате језичак ка једној или другој крајности, а која више одговара вашој личности. Наравно, не морате да га померите скроз улево или удесно; претпостављам да ће средина бити најчешћи одговор. На крају, након неколико кликова на дугменце доле десно „next“, добићете и резултат. По том тесту, ја бих био велика бела ајкула и нисам баш одушевљен, пошто сам очекивао бубамару. 😀

И жаба је лепа, а узета баш са поменутог сајта.

У часовима доколице, можете да направите нешто слично, али различито; биолошки хороскоп, са 12 или већ колико год хоћете знакова који ће представљати људе. Особине живих бића које сте узели као знакове, опишете (уз помоћ литературе коју имате) и људи их лако могу приписати себи (осим наравно ако вам један од знакова не буде хоботница са особином „ви сте једна од оних особа која има осам ногу“ :)). При томе, заиста нећете много погрешити, ништа више од онога што греши и овај „наш“, уобичајен хороскоп, 🙂 а успут ћете саставити чак 12 мини-реферата и научити нешто ново о појединим врстама.

9 thoughts on “Биолошки хороскоп

  1. jelena100janovic каже:

    Atraktivno, a ideja za primenu na času je fenomenalna! Svaka čast!

  2. metodicar каже:

    Хвала, колегинице! 🙂

  3. Силвана каже:

    Где их само нађеш 🙂 Не смем ни да кажем шта сам, али ми се допада 🙂

  4. Plava Planeta каже:

    „Your Inner Animal is a
    Sea Lion“

    fenomenalno! engleski, biologija i zabavno 🙂
    „kradem“ ideju 😉

  5. metodicar каже:

    Е па Силви, имам ја своје изворе. 😀 😀 Шалим се, посећујем неке занимљиве сајтове који се баве наставом и биологијом и тамо може да се нађе свашта нешто. Драго ми је да вам се свиђа и да „крадете“ идеје; то радим и ја, а за то колеге и служе. 🙂

  6. jelena100janovic каже:

    Ja sam ispala „whale shark“… morala sm da kopam po vikipediji da otkrijem šta je… Dakle, mene ste naterali da učim, pa se nadam da će i đaci tako odreagovati 🙂

  7. metodicar каже:

    Слично као и ја. 🙂 Па, надам се да ће им ово бити занимљиво, па да ће и они претражити литературу. 🙂

  8. Ја сам се баш добро забавила, а исто као Силви не бих да кажем шта је резултат, мада ми се свиђа, а још више бих волела да имам пара као они чија је то маскота:) Свашта ћу још да научим од Вас, а крадем и занат!

  9. metodicar каже:

    Хвала, стварно диван комплимент. (Постаћу уображена бела ајкула. :D)

Оставите одговор

